تفاوت میان میز کنارسالنی  و میز جلو مبلی

تفاوت میان میز کنارسالنی  و میز جلو مبلی

 

تفاوت اصلی که میان میز کنارمبلی و میز جلو مبلی وجود دارد، میزان سطح و ابعاد آن ها است.

میز کنار مبلی یا میز کنار سالنی چوبی، دارای ابعاد کوچکی است که ما معمولا آن را در یک اتاق یا کنار دیوار قرار می دهیم. میز جلو مبلی میزی است که کنار صندلی یا انتهای مبل قرار می گیرد. این میز ها از میز نهارخوری کوچکتر بوده و به عنوان یک اکسسوری چوبی  برای تزئین منزل به کار گرفته می شوند.

این دو میز اغلب یکسان در نظر گرفته می شوند درحالیکه متفاوت هستند. در این مقاله با بررسی ویژگی هرکدام به تمایز میان آنها می پردازیم.

تفاوت میان میز کنارسالنی  و میز جلو مبلی

فهرست مطالب

میزکنار سالنی چیست؟

میزکنارسالنی میز کوچکی است که در کنار اتاق یا دیوار قرار می گیرد. این میز معمولا در کنار مبلمان با عنوان میز کنارمبلی استفاده می شود. میزهای کنار سالنی با طرح ها، رنگ ها و متریال مختلف ساخته می شوند که میز کنارسالنی چوبی محبوبیت بیشتری دارد.

این محصول به عنوان یک اکسسوری در تزئین منزل می تواند نمای کلی فضا را تغییر دهد.

میزهای کنارسالنی علاوه بر ارزش زیبایی شناختی دارای ارزش عملکردی نیز هستند. آنها به عنوان یک فضای کوچک برای ذخیره سازی لوازم مختلف همچون کتاب ها یا به عنوان میز عسلی یا پذیرایی استفاده می شوند.

میزهای کنارمبلی می توانند به عنوان پاتختی، پایه گلدان، مینی بار و … نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

تفاوت میان میز کنارسالنی  و میز جلو مبلی

میز جلو مبلی چیست؟

میز جلو مبلی میز کوچکی است که کنار صندلی یا انتهای مبلمان قرار می دهیم. به طور معمول ارتفاع آن اندازه بازو مبلمان یا صندلی است تا بتوانیم به راحتی وسایل پذیرایی مانند فنجان نوشیدنی، ظرف سرو، مجلات و … را برداریم. در واقع این میز علاوه بر ارزش تزئینی به ذخیره سازی لوازم کوچک و پر کاربرد نیز کمک می کند.

میز جلومبلی کمی بزرگ تر از میز کنار مبلی است و عنصر سبک قوی تری دارد.

مطلب پیشنهادی:
تفاوت در انواع چوب مورد استفاده در شلف چوبی

تفاوت میان میز کنارسالنی  و میز جلو مبلی

شباهت میان میز کنار سالنی و میز جلومبلی

هردو این میزها کوچکتر از میز نهارخوری هستند و ارزش تزئینی دارند.

آنها به ذخیره سازی لوازم کوچک و پرکاربرد کمک می کنند.

تفاوت میان میز کنار سالنی و میز جلو مبلی

میز جلو مبلی معمولا در انتهای صندلی و انتهای مبلمان قرار میگیرد درحالیکه میز کنار سالنی کنار مبلمان یا دیوار اتاق جای گرفته می شود.

سطح میز جلو مبلی معمولا از میز کنار سالنی بیشتر است.

در متن بالا تعریف، تفاوت ها و شباهت میان میز جلومبلی و میز کنار سالنی را مطالعه نمودید. این دو واژه اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. بنابراین هنگامی که به فروشگاه مبلمان رجوع می کنید تفاوت میان آنها را در نظر بگیرید.

گروه توانمند هوگر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ارائه انواع  اکسسوری چوبی  اعم از میز کنار سالنی، میز عسلی و ظروف چوبی با طرح و ابعاد دلخواهتان می باشد.

 

 

 

 

افزودن دیدگاه