اشتباهات رایج در انتخاب میز جلو مبلی

ست میز عسلی چوبی | کد 965A

وقتی برای اولین بار به آن فکر می کنید، انتخاب یک میز جلومبلی برای اتاق نشیمن به نظر کار ساده ای است.  وارد فروشگاهی می‌شوید که دوست دارید، قطعه مورد علاقه‌تان را انتخاب می‌کنید و با آن به خانه می‌روید (یا آن را تحویل می‌گیرید). اما با تأمل بیشتر، تصمیم‌های بسیار بیشتری در انتخاب میز قهوه‌خوری مناسب وجود دارد.

اول، باید اندازه مناسبی داشته باشد – هم از نظر ارتفاع و هم از نظر طول و عرض.  باید مقیاس متناسب با فضا باشد و باید با تمام مبلمان موجود شما هماهنگ باشد.  این میز باید با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد و به خوبی در اتاق به کار رود.  حتی باید با نیازهای خانواده شما مطابقت داشته باشد، چه برای استفاده کودکان یا فضای کافی برای کنترل از راه دور تلویزیون و سایر موارد متفرقه داشته باشد.

تنها پس از پاسخ دادن به تمام این سؤالات می توانید واقعاً شروع به یافتن میز جلو مبلی به عنوان یک اکسسوری مناسب و مهم برای خود و فضای خود کنید.  در ادامه این مقاله اشتباهات رایج در انتخاب میز جلو مبلی مناسب را بررسی می کنیم.

فهرست مطالب

نکات مهم و اشتباهات رایج در انتخاب میز جلو مبلی

 مراقب ارتفاع باشید

هیچ چیز ناخوشایندتر از یک میز قهوه خوری خیلی بلند یا خیلی پایین نیست.  برای اطمینان از اینکه در فضای زندگی خود احساس راحتی می کنید، میزی را انتخاب کنید که ارتفاع آن به اندازه کوسن های روی مبل شما باشد یا 2 تا 5 سانت پایین تر.

 به تناسب ها توجه کنید

به طور مشابه برای پیدا کردن یک میز جلو مبلی با ارتفاع مناسب، باید به دنبال میز قهوه ای با طول مناسب نسبت به عرض مبل خود باشید.  به طور خاص، میز شما باید تقریباً دو سوم طول مبل شما باشد.

 طرح مناسب میز جلو مبلی

بعد از اینکه ارتفاع و طول مورد نظر خود را مشخص کردید، زمان آن رسیده که شکل ایده آل میز قهوه خوری خود را انتخاب کنید.  اغلب، انتخاب بین یک میز قهوه‌خوری مربع، مستطیل، گرد یا بیضی به طول و فاصله مورد نیاز در اطراف آن خلاصه می‌شود.  به طور سنتی، میز قهوه خوری شما باید 30 تا 45 سانتی متر از مبل شما فاصله داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:
ایده های استفاده از کاسه چوبی در دکوراسیون

برای یافتن عرض ایده‌آل میز قهوه‌خوری، طول بین مبل و پایه تلویزیون را اندازه بگیرید و یک متر از آن کم کنید.

 تعادل درست را ایجاد کنید

یکی دیگر از قوانین مفیدی که هنگام انتخاب میز قهوه باید رعایت کنید تعادل است.  به عبارت دیگر، باید مکمل سایر مبلمان اتاق باشد تا فضا را متناسب و متعادل نشان دهد.  این  به چه معناست؟  اگر مبل شما پایه های لاغری دارد، میزی را در نظر بگیرید که تا سطح زمین محکم باشد یا پایه های کوتاه تری داشته باشد.  همچنین، اگر مبل شما پایه‌های قابل رویت ندارد، میزی را انتخاب کنید که پایه های نازک تری دارد.

 نیازهای خود را در نظر بگیرید

البته هنگام انتخاب میز جلو مبلی مناسب برای خود یا خانواده تان باید سبک زندگی خود را در نظر بگیرید.  آیا به قطعه ای با فضای ذخیره سازی زیاد نیاز دارید؟  یک قطعه ذخیره سازی را در نظر بگیرید.  آیا شما فردی هستید که دائماً در اتاق نشیمن بازی های رومیزی انجام می دهید؟  مطمئن شوید که یک قطعه راحت برای جمع شدن در اطراف است.  آیا تمایل دارید هنگام تماشای تلویزیون پاهای خود را روی میز قرار دهید؟

در مورد میزهایی که مناسب کودکان هستند، قطعه ای را انتخاب کنید که لبه های تیز نداشته باشد و شیشه ای نباشد.

 مواد خود را با دقت انتخاب کنید.

در نهایت، قبل از خرید میز قهوه خوری عالی خود، چند متریال را انتخاب کنید که به خوبی با سبک زندگی و فضای شما سازگار باشد.  فقط چوب را به طور پیش فرض انتخاب نکنید – گزینه های زیادی وجود دارد.

 

اکنون که بحث شیشه برای خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک دارند مطرح نیست، به گزینه‌های دیگری فکر کنید که می‌تواند برای سبک زندگی شما مفید باشد.   اگر کفپوش‌های چوبی با رنگ متوسط ​​دارید، سعی کنید از چوب دوری کنید – و چیزهای مکمل مانند سنگ مرمر را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی:
چگونه میزهای چوبی را از لکه های آب محافظت کنیم؟

در متن بالا نکات مهم در انتخاب میز جلو مبلی را بررسی کردیم. به این فکر کنید که آیا ترجیح می‌دهید بتوانید قطعه را به راحتی جابه‌جا کنید یا ترجیح می‌دهید که آن را به طور دائمی در یک فضا نگه دارید.  اینها همه سوالاتی هستند که می توانند به شما در انتخاب میز ه ایده آل کمک کنند.

مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از شمعدان و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد.

افزودن دیدگاه