انتخاب پایه کیک مناسب برای کیک عروسی

پایه کیک چوبی

اگر تصمیم گرفته اید در مراسم عروسی خود کیک سرو کنید، یکی از آن جزئیات ریز و در عین حال بسیار مهم این است که تصمیم بگیرید روی چه نوع صفحه نمایشی قرار گیرد.  از این گذشته، کیک عروسی شما این پتانسیل را دارد که یکی از مهم ترین عناصر پذیرایی شما باشد!

تنظیم پایه کیک نیاز به کمی تفکر دارد، زیرا نوع میز یا ساختاری را که به عنوان پایه عمل می کند در نظر می گیرید.  علاوه بر این، مهم است که از قبل فکر کنید و نوع کیک یا بشقاب کیک روز عروسی خود را در نظر بگیرید.

در ادامه مقاله نکات و ترفندهای مفیدی را برای یافتن بهترین پایه کیک برای نگهداری کیک عروسی و مطابقت با زیبایی شناسی کلی خود خواهید یافت.

فهرست مطالب

نکات مهم در انتخاب پایه کیک مناسب برای کیک عروسی

اندازه مناسب را انتخاب کنید.

مهمترین قدم در انتخاب پایه کیک مناسب این است که ابتدا اندازه کیک عروسی خود را در نظر بگیرید.  مهم است که هرگز از پایه هایی با قطر خیلی کوچک استفاده نکنید.  شما همیشه می خواهید از پایه کیک استفاده کنید که قطر آن بیشتر از کیک شما باشد.  به عنوان مثال، اگر طبل یا تخته کیک در پایه کیک عروسی شما 50 سانت است، برای اطمینان از اینکه فضای کافی وجود دارد، یک پایه کیک 55 تا 60 سانتی می خواهید.  آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک پایه کیک خیلی کوچک انتخاب کنید.

 استحکام و تحمل وزن

آویزان بودن کیک روی پایه باعث می‌شود که کیک ناپایدار باشد.

مطمئن شوید که پایه کیک شما دارای تحمل وزنی است.  کیک های عروسی سنگین هستند، بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که پایه وزن کیک را نگه می دارد و سست نیست.

 شکل و مواد را در نظر بگیرید.

هنگامی که اندازه کیک مناسب را تأیید کردید، به شکل و زیبایی شناسی فکر کنید.  پایه کیک وقتی با کیک شما جفت می شود چگونه به نظر می رسد؟  و چگونه در محل برگزاری شما به نظر می رسد و با طرح کلی عروسی شما مطابقت دارد؟  پایه کیک به کیک شما ارتفاع می‌دهند و همچنین از نظر طراحی تمیز و کلاسیک است.  رنگ های یکدست مانند سیاه، سفید، شفاف، فلزی یا پایه کیک چوبی همگی گزینه های عالی هستند.

مطلب پیشنهادی:
انتخاب چوب مناسب برای تخته کار

اگر نمی خواهید ارتفاع بیشتری به صفحه نمایش خود اضافه کنید، به خصوص اگر کیک چهار طبقه یا پنج طبقه دارید، به جای آن یک صفحه کیک در نظر بگیرید.

هنگام انتخاب شکل و جنس پایه کیک، سایر عناصر طراحی میز کیک را در نظر داشته باشید.  اگر می‌خواهید روی میز را با رنگ‌های گل‌دار بچینید یا منسوجات یا شمع‌ها در آن قرار دهید، ممکن است یک پایه کیک ساده‌تر بخواهید.

 متفاوت فکر کنید.

اگر می‌خواهید انتخاب منحصربفردتری داشته باشید، از کشف آن گزینه نترسید. استفاده از یک ستون شناور شفاف یا حتی آویزان کردن کیک از سقف، همه گزینه‌های قابل دستیابی هستند.  فقط مطمئن شوید که با نانوای کیک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که این مفهوم کار می کند و در عین حال کیک خود را ایمن نگه می دارد.  شما می‌خواهید استندتان کیک شما را برجسته کند یا «قابی» برای کیک شما باشد.

نتیجه گیری

هنگامی که در مورد زیبایی، اندازه، مواد و رنگ عالی تصمیم گرفتید، وقت آن است که پایه کیک خود را تهیه کنید!  خوشبختانه در قنادی ها و سایر فروشگاه های آنلاین و محلی گزینه‌های زیادی برای یافتن کجا وجود دارد.

حتما قبل از خرید پایه کیک قنادی که به آن کیک سفارش دادید را چک کنید.  آنها ممکن است نوع خاصی از پایه داشته باشند که همیشه برای کیک های سفارشی خود استفاده می کنند.

مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از شمعدان و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد

افزودن دیدگاه