انتخاب چوب مناسب برای قاب آینه

آینه چوبی

این روزها آینه ها دارای طیف گسترده ای از اشکال، سبک ها و اندازه ها هستند که در هر فضای داخلی به زیبایی مطابقت پیدا می کنند. قاب های چوبی روی آینه ها بسیار رایج هستند، اما آنها در طیف وسیعی از مواد مانند فلز و پلاستیک نیز وجود دارند! حتی در آینه های چوبی نیز تنوع زیادی در سبک ها، رنگ ها و انواع چوب وجود دارد. در اینجا ما نگاهی به برخی از گزینه های موجود برای قاب چوبی آینه به عنوان یک اکسسوری چوبی خواهیم داشت و خواهیم دید که کدام نوع برای سبک های مختلف داخلی بهترین است!

فهرست مطالب

انواع چوب مناسب آینه چوبی

چوب های روشن

چوب های سبک مانند کاج، بلوط سفید و گیلاس حسی سبک و مطبوع را به هر اتاقی می بخشند. این چوب ها با فضای داخلی روشن با نور طبیعی فراوان و دیوارها و اثاثیه با رنگ های کم رنگ و پاستلی بهترین ترکیب را ایجاد می کنند. چوب های سبک جلوه ای چشمگیر به فضای شما می بخشند و بنابراین طراحی نهایی شما متعادل و تازه به نظر می رسد. آینه‌های چوبی سبک برای این نوع فضاها مناسب هستند و می‌توانند با بسیاری از طراحی‌های داخلی مختلف از سبک‌های ساده و مستقیم مانند مدرن اواسط قرن گرفته تا دوره‌های هنری‌تر مانند هنر نو سازگار شوند.

چوب های تیره

چوب های تیره شامل چوب های سخت مانند چوب ماهون و گردو تیره به همراه چوب آبنوس تقریبا سیاه می شود! بدیهی است که چوب‌های تیره برای طرح‌هایی که تم‌های تیره‌تر، مبلمان بزرگ و فضای داخلی پرآذین را در خود جای داده‌اند، عالی هستند. سبک‌های گوتیک برای استفاده در آینه‌های چوب تیره مناسب هستند. چوب‌های تیره همچنین می‌توانند با دکوراسیون داخلی آرت دکو یا دکوراسیون روستیک نیز عالی ترکیب می شوند، زیرا خطوط تیره واقعاً الگوهای هندسی را برجسته کرده می کند!

مطلب پیشنهادی:
انواع چوب مناسب برای ساخت ساعت چوبی

چوب رنگ شده

چوب رنگ شده یا رنگ آمیزی شده می تواند با هر رنگی که بخواهید ترکیب شود! می‌توانید از لکه‌ها استفاده کنید تا جلوه چوب زیر آن را حفظ کنید و درعین‌حال رنگ‌های آن را به نمایش بگذارید، یا می‌توانید چوب خود را مستقیماً در رنگ‌ها یا طرح‌های بلوک رنگ کنید! این سبک‌های رنگارنگ و هنرمندانه می‌توانند با طیف وسیعی از سبک‌ها مطابقت داشته باشند، اما با فضای داخلی با طرح‌های مدرن مینیمالیستی مطابقت زیادی دارند. قاب‌های رنگارنگ با آینه‌های دایره ای و اشکال نامنظم مانند خرده‌ها یا طرح‌های مواج نیز عالی ترکیب می شوند، زیرا این قاب‌ها با فضای داخلی عجیب و غریب و نامتقارن نیز مطابقت دارند.

در متن بالا انواع چوب های مناسب برای قاب آینه را بررسی کردیم. آینه ها به عنوان یک اکسسوری جذاب و ضرروی برای هر منزل هستند که در انتخاب آنها باید دقت لازم را داشته باشید.

مجموعه تولیدی هوگر خدمت رسان شما عزیزان در زمینه ساخت انواع ظروف چوبی  و اکسسوری چوبی با طرح دلخواه می باشد.

افزودن دیدگاه