انواع سینی های سرو چوبی

سینی چوبی | کد 2165D

تخته های برش کوچک می توانند به عنوان یک سینی سرو چوبی نیز عمل کنند.

سینی های سرو چوبی انواع مختلفی دارند.  نوع چوب، اندازه و هدف استفاده همه عوامل تعیین کننده ای هستند که آنها را از یکدیگر متمایز می کنند.  برخی از آن‌ها برای سرو یک ماده مانند پنیر طراحی شده‌اند. در حالی که برخی دیگر مانند سینی صبحانه برای حمل یک وعده غذایی کامل طراحی شده‌اند.  سینی‌های سرو چوبی ممکن است دارای ویژگی‌هایی مانند دستگیره و فرورفتگی برای ظروف سرو نیز باشند. در ادامه این مقاله انواع سینی سرو چوبی را بررسی می کنیم.

فهرست مطالب

طبقه بندی انواع سینی سرو چوبی

جنس چوب

سینی چوبی همانند سایر ظروف چوبی از انواع مختلفی از چوب ساخته می شوند.  سینی های چای سنتی انگلیسی اغلب از چوب سختی مانند گردو و گیلاس ساخته می شوند.  سینی های معاصر را می توان از بامبو یا چوب ساج نیز درست کرد.  البته سینی ها از بسیاری از انواع چوب های دیگر نیز ساخته شده اند.

نوع ساخت

سبک سینی می تواند از شکل تخته ساده و مسطح تا سینی لبه دار با دسته متفاوت باشد.  سینی‌های تخته‌ای اغلب برای مقاصد ثابت استفاده می‌شوند، مانند سرو اقلام در بوفه یا نقش یک زیر لیوانی بزرگ برای میز قهوه.  این مدل ها اغلب سینی های سلف سرویس نامیده می شوند.

سینی های دسته دار و لبه دار برای حمل آسان وسایل طراحی شده اند.  لبه اجازه می دهد تا وسایل نزدیک به لبه قرار گیرند بدون اینکه در معرض خطر افتادن باشد.

برخی از سینی های سرو چوبی چند منظوره هستند.  به عنوان مثال، سینی با پایه های تاشو را می توان برای حمل وسایل یا میز صبحانه در رختخواب استفاده کرد.  سینی با لبه های خمیده به سمت بالا می تواند یک سینی بوفه یا یک سینی حمل باشد.  یک سینی کوچک و مسطح برای سرو نیز می تواند به عنوان تخته برش استفاده شود.

مطلب پیشنهادی:
آیا میز جلو مبلی باید بلندتر از کاناپه باشد؟

سینی چوبی | کد 2280D

 سبک طراحی

طرح های زیبایی شناختی مختلفی برای سینی ها وجود دارد.  برخی کاملاً سنتی هستند و از پوشش های طبیعی و خطوط ساده استفاده می کنند.  برخی دیگر کاملاً مدرن هستند و از انواع رنگ ها برای پرداخت های رنگی استفاده می کنند.  سینی ها ممکن است مربع، بیضی یا نامتقارن باشند و از آنجایی که  فقط برای سرو چای یا صبحانه در رختخواب مورد استفاده قرار نمی گیرند، خریداران اغلب سینی را به عنوان یک قطعه برجسته با رنگ های پررنگ یا با شکلی چشم نواز انتخاب می کنند.

سینی های سرو چوبی ممکن است تازه ساخته، قدیمی یا عتیقه باشند.  به طور معمول، سینی های جدید و قدیمی به اندازه سینی های عتیقه گران نیستند. سینی های عتیقه ممکن است برای استفاده روزانه مناسب نباشند.  یک سینی سرو چوبی جدید و مستحکم کاربردی تر و قابل اعتمادتر خواهد بود.

سینی چوبی | کد 2125D

 سینی سرو دست ساز

سینی سرو چوبی دست ساز معمولاً بسیار گرانتر از همتای ماشینی خود است.  سینی دست ساز، با این حال، اغلب منحصر به فرد است.  بسیاری از نجاران سفارشات ویژه ای را برای ایجاد سینی های سرو چوبی بر اساس نیاز دقیق مشتری دریافت می کنند.  بسته به سازنده، سینی دست ساز ممکن است در محصولات ارگانیک یا زمین دوست نیز ساخته شود و از چوب محلی ساخته شود.

در متن بالا انواع سینی سرو را بررسی کردیم.مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم ازقفسه نردبانی و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد.

افزودن دیدگاه