انواع مختلف سینی سرو

انواع مختلف سینی سرو

شما لازم است انواع مختلف سینی های سرو را بشناسید تا سینی های مناسب برای صبحانه در رختخواب، مهمانی های شام رسمی و دیگر مناسبت ها و مراسم را به درستی انتخاب کنید.

سینی اتروسکی، یک سفال سیاه اتروسکی متعلق به قرن هفتم یا ششم قبل از میلاد، قدیمی ترین سینی سرو موجود است.  این نشان می دهد که سینی در اوایل دوران باستان استفاده می شده است.

در قرن هفدهم در انگلستان، سینی‌های تخت بدون دسته که به عنوان سالور نیز شناخته می‌شد، برای سرو غذا برای خانواده سلطنتی پس از آزمایش قسمت کوچکی از غذا برای داشتن سم استفاده می‌شد.  این از کلمه لاتین salvare به معنای “نجات دادن” گرفته شده است.

سینی های کاغذی در قرن 18 و 19 در آسیا و اروپا رایج شد، در حالی که هنرمندان روسی در همان زمان هنرهای عامیانه را روی سینی های فلزی لاکی نقاشی می کردند.

در این مقاله ما قصد داریم انواع سینی سرو را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

فهرست مطالب

انواع سینی سرو

 سینی های فست فود

یکی از رایج ترین انواع سینی های سرو که به صورت منظم مشاهده خواهید کرد، سینی های فست فود است.  اگر داخل یک فست فود غذا بخورید، خواهید دید که غذای شما در یکی از این سینی ها سرو می شود.  آنها معمولاً از پلاستیک ساخته می شوند و بسیار بادوام خواهند بود.  انداختن یکی از این سینی ها باعث شکستن آن نمی شود.

اکثر رستوران های فست فود از سینی های مستطیلی استاندارد برای سرو غذا استفاده می کنند.  آنها قادر خواهند بود حتی وعده های غذایی نسبتاً بزرگی داشته باشند و سطح مناسبی هم دارند. آنها خیلی شیک به نظر نخواهند رسید، اما کاری را که قرار است انجام دهند انجام می دهند و عملکرد خوبی خواهند داشت.

انواع مختلف سینی سرو

سینی های سرو با محفظه

سینی های سرو با محفظه نیز در واقع بسیار رایج هستند.  این امکان وجود دارد که برخی از اینها را در خانه خود داشته باشید که به طور منظم از آنها استفاده می کنید.  آن‌ها در میان کودکان بسیار محبوب هستند، زیرا برای تشویق کودکان به خوردن وعده‌های غذایی و در عین حال بسیار سرگرم‌کننده مفید هستند.  گاهی اوقات این سینی های سرو حتی دارای شخصیت های کارتونی یا طرح های محبوب هستند تا کودکان شما را بیشتر به خود جذب کنند.

مطلب پیشنهادی:
افزودن بافت به دکوراسیون

احتمالاً زمانی که در مدرسه بودید از این سینی های سرو استفاده کرده اید.  این سینی ها به جدا نگه داشتن غذاهای مختلف در بشقاب شما کمک می کنند.  جایی وجود خواهد داشت که برای غذای اصلی در نظر گرفته شده است، محلی که برای سبزیجات در نظر گرفته شده است، و نقطه ای دیگر برای میان وعده ها در نظر گرفته شده است.

انواع مختلف سینی سرو

سینی های سرو پیش غذا

سینی های سرو پیش غذا مخصوصاً برای سرو غذاهای کوچکتر در نظر گرفته شده است.  مردم اغلب این نوع سینی های سرو را در مهمانی ها بیرون می آورند.  می توانید انواع تنقلات و خوراکی ها را در این نوع سینی قرار دهید و افراد به تنهایی قادر به برداشتن غذا خواهند بود.  این سینی‌ها همچنین برای حمل و نقل در رویدادهایی که به مهمانان چیزهایی مانند فینگر فود ارائه می‌شود، محبوب هستند.

انواع مختلف سینی سرو

سینی های سرو چای

سینی های سرو چای برای مدت بسیار طولانی اهمیت داشته اند.  وقتی مردم بخواهند بتوانند چای را به روش سنتی سرو کنند، باید یکی از این سینی های سرو چای را داشته باشند.  استفاده از سینی سرو چای مانند این چیزی است که حس بسیار سنتی را به شما القا می کند.

بسیاری از سینی های سرو چای بسیار شیک خواهند بود.  آنها را می توان از مواد مختلفی ساخته شد، اما رایج ترین آنها چوب و فلز است.

انواع مختلف سینی سرو

 سینی های سرو پلاستیکی

سینی های سرو پلاستیکی می توانند در اشکال و اندازه های مختلف باشند.  برخی از آنها بارها و بارها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.  برخی دیگر پس از چندین بار استفاده دور ریخته می شوند.  در دوران مدرن، بسیاری از مردم به دلیل نگرانی های زیست محیطی از سینی های یکبار مصرف پلاستیکی اجتناب می کنند.  صرف نظر از این، این سینی ها هنوز هم بسیار رایج هستند و مردم زمانی که نیاز به سرو غذای زیادی در مهمانی دارند از آن ها استفاده می کنند.

مطلب پیشنهادی:
ایده های طراحی شلف چوبی در منزل

انواع مختلف سینی سرو

 سینی سرو چوبی

سینی های چوبی احساس سنتی را القا می کنند و این برای بسیاری از افراد جذاب خواهد بود.  اگر می‌خواهید سینی سرو محکمی داشته باشید که برای چندین منظور به خوبی کار کند، سینی چوبی انتخاب مناسبی است.

یک سینی چوبی خوب برای سرو نوشیدنی بسیار عالی خواهد بود و همچنین برای سرو اقلامی مانند سوپ به خوبی عمل می کند.  حتی می توانید از چند سینی سرو چوبی به عنوان میزهای موقتی زمانی که در تنگنا هستید استفاده کنید.

انواع مختلف سینی سرو

سینی های سرو فلزی

البته سینی های سرو فلزی جزو بادوام ترین گزینه هایی هستند که می توانید خریداری کنید.  این سینی های فلزی بسیار سفت و سخت خواهند بود و به همین دلیل قادر به سرو اقلام سنگین تر خواهند بود.  خوشبختانه، افزایش دوام سینی سرو فلزی به این معنی نیست که لزوماً باید سنگین تر باشد.  بسیاری از این سینی‌ها کاملاً سبک هستند و در صورت لزوم حمل آن‌ها آسان خواهد بود.

انواع مختلف سینی سرو

در متن بالا انواع سینی سرو رایج را بررسی کردیم. با مطالعه ایده های بالا می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از شمعدان و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد.

 

افزودن دیدگاه