ایده های اکسسوری چوبی آشپزخانه

میز سرو چوبی

چوب راهی فوق العاده برای افزودن گرمای طبیعی، رنگ غنی و بافت زیبا به دکوراسیون شماست.  از سبک دکوراسیون روستایی گرفته تا مدرن، روشهای بی شماری وجود دارد که می توانید این ظاهر شگفت انگیز و کاربردی را به دکوراسیون آشپزخانه خود اضافه کنید. در این مقاله نمونه ها و ایده های متنوع از اکسسوری چوبی آشپزخانه را مطالعه خواهید کرد.

فهرست مطالب

نمونه های جذاب اکسسوری چوبی آشپزخانه

قفسه چوبی انواع نوشیدنی

چه از انواع طعم دهنده ها و نوشیدنی ها در غذا استفاده کنید و چه خودتان از آن بنوشید، داشتن یک قفسه ضروری است.  با قفسه بار چوبی، مجموعه خود را منظم و در دسترس نگه دارید.  شلف چوبی می توانند به صورت عمودی یا افقی تعبیه شوند، بنابراین مهم نیست چقدر فضا در اختیار دارید می توانید آن را قرار دهید.

ایده های اکسسوری چوبی آشپزخانه

 جعبه های میوه

بازار میوه  کوچک خود را درست در آشپزخانه  ایجاد کنید!  تمام محصولات تازه را در جعبه های چوبی زیبا و قابل جمع نگه دارید.  تاریخ خرید یا نوع میوه را روی پلاک های تخته با گچ دستی یادداشت کنید.

ایده های اکسسوری چوبی آشپزخانه-جعبه میوه

 ست قاشق چوبی

یک ست قاشق چوبی برای هر آشپزخانه ای ضروری است.  اندازه های حک شده روی هر دسته ظاهر طبیعی چوب را حفظ می کند و در عین حال کاربردی است.

ایده های اکسسوری چوبی آشپزخانه

 

 بانکه حبوبات چوبی

با استفاده از جای حبوبات چوبی آشپزخانه خود را زیبا و منظم نگه دارید. بانکه حبوبات در ابعاد مختلف و با طرح های دلخواه وجود دارد که می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ایده های اکسسوری چوبی آشپزخانه

 جعبه های تخم مرغ

چه از این جعبه ها برای نگهداری و یا نمایش تخم مرغ خود استفاده کنید، یک وسیله جانبی زیبا تلقی می شود. این ظروف چوبی همچنین برای تزئین میز غذا خوری نیز کاربردی است.

ایده های اکسسوری چوبی آشپزخانه-جعبه تخم مرغ

 ظروف چوبی

انواع ظروف چوبی مختلف اعم از کاسه چوبی، تخته سرو  و … با  دانه ها و رنگ آمیزی طبیعی متفاوت می توانند به عنوان ظرف تزئینی و یا کاربردی به کار گرفته شوند.

مطلب پیشنهادی:
اهمیت وجود سینی در دکوراسیون منزل

تخته سرو چوبی

 تخته کار چوبی

وجود یک تخته کار مسلما لازمه ی هر آشپزخانه است. تخته های کار در ابعاد و طرح های مختلف موجود هستند که علاوه بر کاربرد فراوان می توانند جنبه تزئینی نیز داشته باشند.

تخته کار چوبی

 نگهدارنده قاشق

هر نگهدارنده یا ظرف چوبی الگوای باور نکردنی از دانه های چوب را برجسته می کند. هر قطعه منحصر به فرد است زیرا از یک قطعه  چوب جامد ساخته شده و به سازنده اجازه می دهد از زیبایی طبیعی استفاده کند.  نگهدارنده قاشق چوبی می تواند برای ایجاد نظم و ترتیب و جلوه بهتر آشپزخانه ضروری خواهد بود.

ایده های اکسسوری چوبی آشپزخانه-جا قاشق چنگالی

در متن بالا ایده های متنوع و جذاب اکسسوری چوبی کاربردی آشپزخانه را مطالعه کردید. چوب یکی از محبوب ترین عناصر در دکوراسیون و ساخت اکسسوری و ظروف چوبی است.

مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از شمعدان و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد.

افزودن دیدگاه