ایده های خاص انواع اکسسوری چوبی

ایده های خاص انواع اکسسوری چوبی

اگر می‌خواهید خانه‌تان چوب بیشتری داشته باشد و به آن حس و حال بدهد، در مسیر درستی هستید.  این به این دلیل است که می دانیم داشتن دکوراسیون چوبی در خانه چه حسی دارد، خواه چوب روستایی، چوب مدرن، بامبو یا هر چیز دیگری.  چوب یک افزودنی عالی است.  داشتن اکسسوری چوبی به خانه شما احساس گرما می بخشد، به خصوص اگر خلاقانه با دکور چوبی فکر شده استفاده شود، حسی بسیار منحصر به فرد می بخشد.

اگر خانه ای با انواع اکسسوری های چوبی خاص را می خواهید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

ایده های کسسوری چوبی منزل

چراغ های چوبی و آباژوچوبی

بیایید در مورد نورپردازی شما صحبت کنیم.  وقتی صحبت از اتاق خواب، اتاق نشیمن و آشپزخانه می شود، چراغ های چوبی می توانند جلوه بسیار زیبایی ببخشند.  انواع روشنایی چوبی یا آباژور چوبی  به اتاق‌های شما جذابیت بیشتری می‌دهند و می‌توانید آن‌ها را به‌عنوان متریال لامپ خود داشته باشید، به طوری که نور شما به آن متصل شود یا به‌عنوان لامپ‌هایی که نور را می‌پوشانند و منعکس می‌کنند.  طرح های متعددی برای ایجاد چراغ ها وجود دارد، به قدری که باور نمی کنید چوب بتواند چنین طرح هایی را ایجاد کند.  برای این نوع طراحی، می توانید از چوب بامبو، چوب روستایی و بسیاری از گزینه های دیگر استفاده کنید.

ایده های خاص انواع اکسسوری چوبی

گلدان چوبی

آیا به دنبال ایده های دکوری برای زیباتر شدن فضای خود با گل هستید؟  استفاده از چوب برای چنین مواردی بسیار توصیه می شود.  نکته مهم در مورد این این است که می توانید از آن برای دکوراسیون بیرونی یا داخلی استفاده کنید و کاملاً کار خواهد کرد.  طرح های چوبی متنوعی برای استفاده وجود دارد که برجستی زیبایی به اتاق می بخشد و زیبایی بیشتری به گل ها می دهد.  گلدان ها می توانند بزرگ یا کوچک، صاف یا خشن، کوتاه یا بلند باشند، فقط اسم آن را می گذارید و می توانید آن را با گلدان های چوبی داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:
چرا لوازم چوبی می توانند در فضای شما تفاوت ایجاد کنند؟

ایده های خاص انواع اکسسوری چوبی

آینه های قدی و دیواری لبه دار چوبی

این ایده برای دکوراسیون خانه چوبی شما فوق العاده است.  لبه های چوبی افزودنی زیبایی برای آینه های شما هستند.  صرف نظر از اینکه آینه های زمینی یا دیواری باشند، ترکیبی بسیار منحصر به فرد به اتاق اضافه می کنند.  حتی ممکن است با بازی با صافی و شکل چوب آن را یک قدم جلوتر ببرید.  شما می توانید آن را ترکیبی از قطعات مختلف چوب، انواع یا بافت های مختلف داشته باشید.  آینه های چوبی زیبا هستند و ایده خوبی برای منزل هستند.

ایده های خاص انواع اکسسوری چوبی

میز مدرن یا سنتی

میز ها می توانند مدرن، سنتی، روستایی یا هر سبک دیگری از چوب باشد که شما ترجیح می دهید.  این ایده دکور در نهایت منحصر به فرد است.  یک کنده چوبی که اجازه می دهد حس چوبی خود را حفظ کند در حالی که هنوز به عنوان یک قطعه دکور ساخته می شود، شگفت انگیز است.  می توانید از یک سطح شیشه ای روی چوب استفاده کنید یا از چوب به عنوان سطح با پایه های فلزی زیبا استفاده کنید، یا به سادگی تمام آن را چوبی کنید، صرف نظر از تنوع، این ایده دکور نمی تواند یک ذره اشتباه شود.  به عنوان میز جلومبلی در اتاق نشیمن یا میز کناری در اتاق خواب یا میز کنار سالنی چوبی شما عالی خواهد بود.  هر کجا که آن را قرار دهید، مطمئناً یک منظره خواهد بود.

ایده های خاص انواع اکسسوری چوبی

کتابخانه چوبی

قفسه کتاب چوبی تعریف تحت اللفظی ظرافت است.  همچنین  خانه شما را مکانی با کلاس بالا و مدرن جلوه می دهد.  قفسه‌های کتاب چوبی بسیار کاربردی هستند زیرا می‌توانید به هر تعداد که دوست دارید پارتیشن ایجاد کنید و به هر شکل و اندازه‌ای که می‌خواهید آنرا ساخته، بنابراین می‌توانید فضا را به حداکثر برسانید.  اگر به دنبال دکور چوبی هستید، این یکی مطمئناً گزینه‌ای است که باید به سراغ آن بروید، مخصوصاً اگر قبلاً عاشق کتاب هستید.

مطلب پیشنهادی:
سوالات متداول مراقبت از ظروف چوبی

زیر لیوانی چوبی

این یک ایده دکور چوبی فوق العاده زیبا است.  طراحی عالی برای میز ناهار خوری یا آشپزخانه شما، کاملا کاربردی، ترکیبی از زیبایی و مفید بودن. زیر لیوانی چوبی خانه شما را زیبا می کند و حس زیبایی به شما می دهد.  در ناهارخوری احساس جذابی را رقم می زند یا به عنوان زیرلیوانی برای تابه‌های داغ در آشپزخانه مناسب است. برای زیر لیوانی از چوب سخت استفاده کنید، در کنار سایه قهوه ای تند و روشن، مطمئناً آن را دوست خواهید داشت!

ایده های خاص انواع اکسسوری چوبی

در متن بالا چند ایده ی کاربردی و زیبا انواع اکسسوری چوبی مناسب منزل را بیان کردیم.مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از آباژور چوبی و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد.

افزودن دیدگاه