ایده های طراحی شلف چوبی در منزل

ایده های طراحی شلف چوبی در منزل

برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر در منزل و یا جنبه تزئینی، شلف چوبی مناسب ترین اکسسوری در منزل است. یک سیستم قفسه بندی با کیفیت، چه به صورت دیواری و چه به صورت مستقل، وسایل شما را مرتب نگه می دارد و فضایی برای نمایش فراهم می کند و حتی خود قفسه ها می توانند عنصر جذابی در طراحی کلی اتاق شما باشند. در این مقاله ایده های طراحی شلف چوبی در منزل را مطالعه خواهید کرد.

ایده های طراحی شلف چوبی در منزل

فهرست مطالب

  ایده های قفسه تزئینی برای هر خانه

 قفسه دیواری برجسته شده توسط تکیه گاههای فلزی تزئینی.

برای کسانی که به دنبال ایده های قفسه بندی هستند تا از آنها به عنوان دکوراسیون استفاده کنند، سبک های مختلف قفسه بندی مختلفی را می توان انتخاب کرد.  نمونه فوق به عنوان یک ایده روستیک خاص کاربرد دارد.

قفسه های دیواری سنتی می توانند با کمک براکت های تزئینی جان تازه ای بگیرند.  تکیه گاه های قفسه غیر متعارف به جای محل بست معمولی L شکل، به فضای شما جذابیت می بخشد و به شما امکان می دهد تا بهتر با دکوراسیون مطابقت داشته باشید.

ایده های طراحی شلف چوبی در منزل

رنگ آمیزی بست ها

شما می توانید با یک رنگ ساده  بست های شلف خود را جالبتر کنید.  تکیه گاه های ساده قفسه های فلزی را می توان رنگ آمیزی کرد. اسپری های رنگ با تنوع زیادی در این خصوص موجود هستند.

ایده های طراحی شلف چوبی در منزل

 

  شلف چوبی با جلوه ای طبیعی

اگر در تزئینات خود به عناصر طبیعی بیشتری متمایل هستید، ممکن است شلف چوبی سنتی گزینه مناسب شما باشد.  می توان آنها را رنگ آمیزی کرد تا زیبایی دانه چوب برجسته شود و بسته به سبک شما، هر دو طرح جذاب هستند.

ایده های طراحی شلف چوبی در منزل

  قفسات شیشه ای

قفسه های شیشه ای چه به دیوار و چه به بخشی از واحد ایستاده متصل باشند، پس زمینه ای زیبا ایجاد می کنند.  ظاهر این قفسه ها از نظر بصری فضای محدودی را اشغال می کند و آنها را برای فضاهای کوچک ایده آل می کند.  این شکل به شما امکان می دهد بر روی عناصر برجسته طراحی در اتاق تمرکز کنید.

مطلب پیشنهادی:
آیا استفاده از رزین اپوکسی در ظروف چوبی بی خطر است؟

ایده های طراحی شلف چوبی در منزل

 شلف چوبی معلق

یک قفسه معلق افزودنی چشمگیر به هر دکوراسیون می دهد. این سبک از قفسه با استفاده از تکیه گاه های پنهان به دیوار متصل می شود، که باعث می شود معلق بنظر برسند.  از آنجا که آنها ظاهری زیبا و روان دارند، برای کسانی که سبک مینیمالیستی دارند ایده آل هستند و برای نمایش آثار هنری و تکه های کوچک بسیار عالی هستند.

با این حال، هنگام امتحان ایده های قفسه های تزئینی ، به دستورالعمل های سازنده در مورد محدودیت وزن دقت کنید.

ایده های طراحی شلف چوبی در منزل

قفسات چوبی جعبه ای

یکی دیگر از محبوب ترین ایده های قفسه معلق استفاده از قفسه های جعبه ای است که دارای چهار طرف مانند یک قاب عکس هستند.  این سبک از قفسه چوبی را می توان از انواع مختلف چوب در ضخامت های مختلف تهیه کرد، به شما این امکان را می دهد که آنها را متناسب با سبک خود تنظیم کرده و مواردی را در اندازه های مختلف نمایش دهید.

برای نمایش حتی بی نظیرتر، قفسه های لانه زنبوری مفهومی مشابه دارند، اما با شش ضلع هستند.  وقتی در یک گروه قرار می گیرند، شبیه تکه ای از لانه زنبور می شوند.

ایده های طراحی شلف چوبی در منزل

  شلف چوبی کنج دیواری

 

گوشه و کنار اتاق ها معمولاً فضای کمتری دارند اما می توانید با کمک قفسه های گوشه ای از آنها نهایت استفاده را ببرید.  از این اکسسوری چوبی  می توان در اتاق خواب، حمام یا جایی بین آن استفاده کرد.  این ایده های قفسه گوشه ای می تواند به کمتر شدن شلوغی کمک کند.

ایده های طراحی شلف چوبی در منزل

در متن بالا ایده های متنوع استفاده از شلف چوبی در دکوراسیون منزل را مطالعه کردید. با بهره گیری از این ایده های کاربردی می توانید طرح دلخواه خود را رقم بزنید.

مجموعه هوگر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای ساخت انواع اکسسوری چوبی و ظروف چوبی با طرح دلخواه می باشد.

مطلب پیشنهادی:
معرفی انواع میز عسلی

افزودن دیدگاه