راهنمای خرید سایز مناسب کاسه چوبی

راهنمای خرید کاسه چوبی

در هنگام خرید ظروف پذیرایی و آشپزخانه مخصوصا کاسه های سالاد خوری، ممکن است گیج شوید.  ظروف چوبی  اعم از کاسه چوبی  امروزه محبوبیت زیادی دارند بنابراین لازم است در هنگام خرید دقت کافی را داشته باشید.
در مقالات قبل در خصوص جنس مناسب کاسه چوبی صحبت کردیم در ادامه قصد داریم با بررسی سایزهای مختلف به شما در این زمینه کمک کنیم.

راهنمای خرید کاسه چوبی

نکات مختلف برای انتخاب سایز مناسب کاسه چوبی

در مرحله اول لازم است مشخص کنید که شما سالاد را در ظرف بزرگ سرو می کنید یا در ابعاد کوچکتر کنار بشقاب ها. هر مقدار که اندازه سالاد شما حجیم تر باشد ظرفی که نیاز دارید نیز بزرگ تر خواهد بود. به عنوان مثال یک کاسه با قطر 30 سانتی متر به راحتی 4 کاسه کوچک را پر می کند و برای خانواده های کوچک انتخاب مناسبی است.
مرحله دوم نوع سالاد درست کردن شما است. به عنوان مثال اگر کاهوها را بسیار ریز خرد می کنید، کاسه سالاد شما مقدار بیشتری تقریبا دو برابر در خود جای می گیرد.

بررسی سایز های مختلف کاسه سالاد خوری چوبی

در طول سال ها ثابت شده است که افراد اکثرا سالادها را بصورت حجیم درست می کنند. کاسه 18 سانتی متری یک ابعاد استاندارد است اما بیشتر افراد قطر 20 سانتی یا بیشتر را انتخاب می کنند.
کاسه با قطر 18 سانتی متر: برای سرو یک سالاد کناری معمولی در اندازه رستوران کاربردی است.
کاسه با قطر 20 سانتی متر: برای افرادی که سالاد وعده اصلی غذایی آن ها است مناسب تر است.
کاسه با قطر 25 سانتی متر: این ابعاد به راحتی دو سالاد کنار غذا به اندازه رستوران یا یک سالاد در اندازه وعده غذایی بزرگ را سرو می کند.
کاسه با قطر 30 سانتی متر: این ابعاد 3 تا 4 سالاد کناری یا دو سالاد برای شام را سرو می کند.
کاسه با قطر 38 سانتی متر: این سایز 6 تا 8 سالاد کناری یا 4 سالاد برای وعده شام را سرو می کند.
کاسه با قطر 43 سانتی متر: 18 تا 20 سالاد جانبی برای جمعیت یا 8 سالاد در اندازه وعد غذایی را سرو می کند.
نکته: یک کاسه سالاد چوبی 43 سانتی معادل دو کاسه سالاد 38 سانتی متری است. توجه کنید خرید دو کاسه کاربردی تر خواهد بود.
کاسه سالاد چوبی با قطر بیشتر از 43 سانتی متر تقریبا نادر است و کاربردی نیز نخواهد بود. در نظر داشته باشید با ریز تر خورد کردن سالاد می توانید از کاسه ها با ابعاد کوچکتر برای جمعیت بیشتری استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:
آیا میز جلو مبلی باید بلندتر از کاناپه باشد؟

راهنمای خرید کاسه چوبی
در متن بالا نکات و ابعاد مختلف کاسه های چوبی را بررسی کردیم. ظروف چوبی اعم از کاسه چوبی،  پیش دستی چوبی و … اغلب با ابعاد سفارشی تهیه می شوند اما موارد بالا می تواند سایز حدودی مورد نیاز شما را در اختیارتان بگذارد.

مجموعه تولیدی هوگر خدمت رسان شما عزیزان در زمینه ساخت انواع ظروف چوبی  و اکسسوری چوبی با طرح دلخواه می باشد.

افزودن دیدگاه