مزایای داشتن آینه چوبی در منزل

مزایای داشتن آینه چوبی در منزل

هر طراح داخلی معتقد است که آینه یک اتاق را کامل می کند.  چرا؟  زیرا آنها روشن و منعکس کننده نور هستند و در رنگ ها و تزئینات مختلف برای برجسته کردن فضای زندگی شما بکار می روند.  آینه دیواری برای ورودی ها، حمام ها و اتاق های نشیمن/ناهارخوری عالی است.  آینه با قاب چوبی جاودانه است و برای هر طراحی داخلی، از سنتی گرفته تا معاصر، مناسب است.  آینه های چوبی منحصر به فرد به عنوان یک اکسسوری چوبی برای منزل، مطمئناً عامل شگفت انگیزی را به فضای زندگی شما می بخشد.  در ادامه این مقاله مزایای داشتن آینه چوبی در منزل را بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

 مزایای وجود آینه در خانه

 بزرگ تر نشان دادن خانه

وقتی آینه در جای مناسب آویزان شود، توهم اتاق بزرگتری را ایجاد می کند.  این کار را با انعکاس نور طبیعی و/یا مصنوعی اتاق انجام می دهد و باعث می شود فکر کنید اتاق از آنچه هست روشن تر و بزرگتر است.  اگر می خواهید احساس فضای بیشتری را ایجاد کنید، یکی از آینه های بزرگ این کار را انجام می دهد.

کاربرد

آینه ها کاربردی نیز هستند؛ خوب است هر چند وقت یکبار، یا شاید به طور مرتب، بازتاب خود را بررسی کنید!  بررسی لحظه آخری قبل از اینکه از درب یک جلسه بیرون بروید، می تواند شما را از نمایش اسفناج در دندان نجات دهد.

زیبایی

آینه ها علاوه بر اینکه وسیله ای برای آراستگی و لباس پوشیدن هستند، می توانند یک دکور زیبا نیز باشند.  آنها شیک اما بی زمان هستند.  همیشه یک نقطه کانونی به اتاق اضافه می کنند.

بهترین چوب برای قاب آینه

وقتی صحبت از آینه‌های دیواری می‌شود، فکر می‌کنیم بهترین چوب‌ها گونه‌های سبک‌تر مانند راش و بلوط هستند.  آنها بهترین انتخاب برای خم شدن هستند و دارای یک دانه طبیعی فوق العاده برای پرداخت پیچیده و منحصر به فرد در هر قاب آینه هستند.

مطلب پیشنهادی:
چگونه لکه های آب را از روی میز چوبی پاک کنیم؟

برای ایجاد آینه های روستیک چوب ها با بافت و دانه و گره های زیباتر نمای منحصر به فردی را رقم می زنند.

به عنوان مثال چوب سنجد یکی از محبوب ترین انواع چوب با دفرمگی خاص برای قاب آینه روستیک است.

چوب روسی برای طرح های مدرن تر و مینیمال تر به کار می رود و طرحی ساده و با قیمتی مقرون به صرفه دارد.

درواقع انتخاب چوب مناسب برای آینه با توجه به سلیقه و نیاز مشتری و همچنین بودجه مورد نظر سنجیده می شود.

استفاده از روغن و یا براق کننده چوب الگوهای دانه پیچیده و منحصر به فرد چوب را تقویت می کند.  این بدان معنی است که هر آینه منحصر به فرد است.

مزایای داشتن آینه چوبی در منزل

مزایای آینه چوبی در دکوراسیون

سفارشی سازی

انتخاب یک کالای دست ساز در خانه شما به جای خرید یک قطعه با تولید انبوه، احساس شخصی سازی بیشتری به آن می دهد.  همچنین قطعه ای ارزشمند را رقم می زند.

 دکوراسیون سازگار با محیط زیست برای آرامش خاطر

چوب به عنوان ماده ای سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت بوده و برای مدت طولانی مهمان خانه شما خواهد بود.

ایجاد جلوه طبیعی

آینه چوبی یک لمس طبیعی و روستایی به ارمغان می آورند.

تمیز کردن آسان

شما می توانید چوب را به آرامی گردگیری کنید.

طراحی همه کاره

چوب با تمام تم ها و رنگ های داخلی مطابقت دارد.

آینه چوبی ترتیبات فنگ شویی مفید در نظر گرفته می شوند.

آینه ها عنصر آب را نشان می دهند و می توانند به تعادل یک اتاق کمک کنند یا هدف یک اتاق را برجسته کنند.  آنها همچنین می توانند انرژی چی مثبت و منفی را منعکس و هدایت کنند. طبق فنگ شویی، بهترین اتاق برای قرار دادن آینه دیواری اتاق غذاخوری است.  این به این دلیل است که “طاق” برای ثروت، سلامتی و رفاه در نظر گرفته می شود.  گفته می شود آینه ای که رو به میز ناهارخوری باشد اما نه پنجره ها، ثروت خانه را چند برابر می کند.

مطلب پیشنهادی:
ایده های قفسه بندی آشپزخانه با شلف دیواری

در متن بالا مزایای استفاده از آینه چوبی را بررسی کردیم. به طور خلاصه، یک آینه چوبی مطمئناً جلوه ای شیک و طبیعی به فضای زندگی شما خواهد آورد.  همچنین به ایجاد توهم یک اتاق روشن تر و جادارتر کمک می کند. مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از شمعدان و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد.

افزودن دیدگاه