معرفی انواع میز عسلی

معرفی انواع میز عسلی

ممکن است بخواهید یک میز قهوه بخرید تا یک نقطه کانونی قابل توجه در اتاق ایجاد کنید. شما می توانید از این اکسسوری چوبی برای سرو غذا و نوشیدنی، چیدن مجلات و کتاب ها، بازی با مهمانان خود یا نمایش گل آرایی استفاده کنید.

در ادامه این مقاله، با محبوب‌ترین انواع میز عسلی و رایج‌ترین موادی که در ساخت آنها بکار می رود، آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب

انواع میز عسلی

میز قهوه یا عسلی باید به خوبی با فضای داخلی  شما مطابقت داشته باشد. هنگامی که شروع به جستجوی این کالای مبلمان در فروشگاه های آنلاین و آفلاین می کنید، به احتمال زیاد با انواع زیر مواجه خواهید شد:

سنتی

چنین میزهای قهوه خوری هرگز از مد نمی افتند. آنها تقریباً همیشه از چوب حکاکی شده ساخته می شوند و سطحی مستطیلی یا بیضی دارند.

مدرن

این صفت مترادف با “معاصر” نیست. ممکن است به باهاوس، آرت دکو یا هر سبک طراحی دیگر در اواسط قرن بیستم اشاره داشته باشد. میزهای قهوه خوری از این نوع به همان اندازه کاربردی و از نظر زیبایی شناسی جذاب هستند.

ست میز عسلی چوبی | کد 875A

روستیک

این سبک ادای احترام به حومه شهر در دوران قدیمی است. میزهای قهوه خوری روستایی معمولاً از چوب ساخته می شوند که به شکل الگوهای ساده حک شده اند. محبوب ترین جزئیات کنتراست، اتصالات برنجی هستند.

ساحلی

اینها احساس خانه ساحلی مطبوع و طبیعی را القا می کنند. ویژگی های متمایز آنها اشکال طبیعی و چوب روشن است.

صنعتی

ظاهر و احساس هدفمند ابزارهای کارخانه را بازسازی می کند و از فلز و چوب در ساخت و سازهای سخت تر و محکم تر استفاده می کند.

میز عسلی چوبی | کد 870A

قدیمی یا عتیقه

یک میز قهوه قدیمی ممکن است در عین حال کلاسیک و زیبا به نظر برسد. تولیدکنندگان می‌توانند از مواد مختلف تغییر کاربری برای تولید چنین وسایلی استفاده کنند.

میز عسلی چند تکه

وقتی چنین میزی را می‌خرید، سه تکه مبلمان را در یک می‌گیرید. خیره کننده به نظر می رسد و بسیار کاربردی است.

مطلب پیشنهادی:
انتخاب چوب مناسب برای قاب آینه

میز عسلی تاشو

این مدل میز کنارسالنی چوبی بسیار مفید بوده و برای صرفه جویی در فضا عالی هستند. پس از استفاده از چنین میزی می توانید آن را تا کرده و در انباری پنهان کنید.

میز قهوه خوری سفارشی

برای شگفت‌زده کردن مهمان‌هایتان، ممکن است بخواهید یک میز قهوه‌خوری با طراحی خارق‌العاده بخرید – به عنوان مثال، میز گاری چرخدار یا میزهایی که شبیه یک هرم شیشه‌ای است.

متداول ترین مواد مورد استفاده در میز عسلی

میز قهوه باید زیبا، بادوام و مراقبت از آن آسان باشد. برای برآوردن تمام این معیارها، تولیدکنندگان معمولاً یکی از مواد زیر را انتخاب می کنند:

چوب

در اشکال، سبک ها و اندازه های مختلف موجود است. تولید کنندگان و مصرف کنندگان این ماده را دوست دارند زیرا غنی، گرم، همه کاره و بی انتها است. محبوب ترین انواع چوب های سخت مورد استفاده برای میز عسلی بلوط، گردو، افرا و چوب ماهون است. سرو و کاج رایج ترین انواع چوب نرم هستند.

فلز

این به طور گسترده ای برای طرح های صنعتی محبوب است اما استفاده از آن به این سبک محدود نمی شود. میزهای فلزی مستحکم هستند و اغلب وزن کمتری نسبت به سازه های چوبی سنتی دارند. تولیدکنندگان به راحتی می توانند فلز و چوب را به هر شکلی تبدیل کنند. آنها برای این ماده ارزش قائل هستند زیرا پایه هی نازک تر را فراهم می کند. مصرف کنندگان دوست دارند که فلز در برابر لکه یا آسیب آب مقاوم باشد.

شیشه شفاف یا دودی

هنگامی که با اتصالات فلزی یا سازه های پشتیبانی ترکیب می شود، به ویژه خیره کننده به نظر می رسد. شیشه فضای بصری و درخشندگی مجلل را به اتاق اضافه می کند. شما هرگز روی چنین میزی لکه نخواهید دید و اگر گهگاه نوشیدنی را روی سطح آن بریزید به آن آسیب نخواهید رساند.

اکریلیک

در نگاه اول، ممکن است شبیه به شیشه به نظر برسد – اما سبک تر است و قیمت پایین تری دارد. میزهای اکریلیک اغلب طرح های غیر معمولی دارند.

مطلب پیشنهادی:
ترفندهای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک

چرم

این ماده فقط برای سطوح میز استفاده می شود. به لطف بالشتک مخملی، ممکن است بخواهید پاهای خود را روی میز نگه دارید. برای اطمینان از پایداری نوشیدنی ها، بسیاری از تولیدکنندگان میزهای چرمی را همراه با سینی های چوبی می فروشند.

علاوه بر این موارد، میزهای قهوه را می توان از پلاستیک قالبی، سنگ، مرمر یا بتن ساخت.

نتیجه

امیدواریم این مقاله مفید واقع شده باشد و اکنون بهتر بدانید که چگونه یک میز عسلی ایده آل را انتخاب کنید. هر میز عسلی یا میز کنار سالنی چوبی را می توان از چوب، فلز، شیشه، چوب خیزران، اکریلیک، چرم، سنگ مرمر، بتن یا پالت ساخت. چنین مبلمانی در عین حال کاربردی و از نظر بصری جذاب خواهد بود

مجموعه تولیدی هوگر خدمت رسان شما عزیزان در زمینه ساخت انواع میز کنار سالنی، ظروف چوبی  و اکسسوری چوبی با طرح دلخواه می باشد.

افزودن دیدگاه