موارد قابل سرو در سینی چوبی

سینی چوبی

سینی های سرو چوبی بدون شک یکی از محبوب ترین ظروف چوبی است که می توانید در آشپزخانه خود داشته باشید. در اکثر مواقع هنگام انتخاب سینی های سرو برای خرید، زیاد فکر نمی کنیم.  در صورتیکه سینی چوبی افزون بر انتقال غذا به دکوراسیون و تم میز ناهار خوری شما جلوه ای جذاب می افزاید.

هیچ محدودیتی برای چیزهایی که می توانید در یک سینی برای مهمانان خود سرو کنید وجود ندارد. برخی از سینی های سرو برای تقسیم حجم خاصی از غذا ایده آل هستند، برخی دیگر نیز به شما امکان می دهند ظروف و کارد و چنگال خود را از آشپزخانه به محل سرو ببرید.

سینی سرو چوبی از نظر جنس، رنگ، اندازه و طراحی سینی دارای انواع مختلفی است.  به خاطر داشته باشید که می خواهید چه چیزی را سرو کنید تا اندازه و شکل مناسب را انتخاب کنید.

سینی چوبی

فهرست مطالب

 هنگام خرید سینی چوبی سرو چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

البته توجه به اندازه و جنس سینی سرو برای خرید مهم است، اما توجه کنید که یک سینی چوبی می تواند نمای بصری زیبایی به مواد غذایی ببخشد.

شما می توانید رنگ و سبک سینی سرو خود را با ظروف سفارشی خود تطبیق دهید.  سینی چوبی با ظاهر خنثی خود می تواند مکمل هر میز چیده شده باشند.

 ایده های سرو در سینی چوبی

     بشقاب های میوه

میوه های تازه بریده را به جای قرار دادن در یک کاسه روی یک سینی چوبی چیده و سبکی زیبا را رقم بزنید.

     صبحانه

چه چیزی بهتر از یک صبحانه خوشمزه در رختخواب است؟  فقط کافی است مقداری تخم مرغ، نان و یک فنجان قهوه را روی یک سینی چوبی زیبا چیده و یک دسته گل کوچک همراه خود داشته باشید.

     چای

استفاده از سینی چوبی برای سرو چای مورد علاقه یکی از بهترین ایده ها می باشد.  این که آیا شما عاشق چای ماسالا خامه ای داغ هستید یا بیشتر اهل چای سبز هستید، یک سینی برای سرو ضروری است.  یک سینی بزرگ حتی می تواند برخی از تنقلات مناسب را نیز در خود جای دهد.

مطلب پیشنهادی:
اصول چیدمان انواع اکسسوری منزل

سینی چوبی

     قهوه

دوست دارید از یک فنجان قهوه در کنار همسرتان لذت ببرید.  خوب، شما نیاز به یک سینی زیبا دارید تا تجربه منظم نوشیدن قهوه را تجربه کنید.  یک سینی به شما امکان می دهد بیش از دو لیوان قهوه را همراه با برخی از تنقلات به طور همزمان حمل کنید.

     تنقلات

برای چیزهایی که می توانید در سینی برای مهمانان خود سرو کنید هیچ محدودیتی وجود ندارد.  چه شما برای جشن تولد از تعدادی از بچه ها پذیرایی کنید و چه افراد بزرگسال خانواده را برای سرو نوشیدنی میزبانی نمایید.  البته برای سرو تنقلات یا بردن آنها از آشپزخانه به میز ناهارخوری به چند سینی و بشقاب نیاز خواهید داشت.

در متن بالا موارد استفاده از سینی چوبی را بررسی کردیم. سینی های سرو بدون شک همه کاره هستند و لوازم جانبی بسیار مفیدی برای آشپزخانه شما هستند. با وجود اینکه سینی چوبی برای سرو غذا و نوشیدنی مفید است، اما تجربه نوشیدن چای و قهوه شما را لذت بخش تر می کند.  مکمل ها و سینی های خود را فراموش نکنید!

علاوه بر استفاده از این سینی ها برای اهداف سر ، می توانید روی قطعات زیبا سرمایه گذاری کنید تا به دکوراسیون منزل خود جلوه ای زیبا بیافزایید.  آن را با یک گلدان یا شمع روی میز قهوه خود نگه دارید تا به دکوراسیون اتاق نشیمن شما سبک ببخشد.  حتی می توانید چند سینی روی میز ناهار خوری بگذارید تا کارد و چنگال شما مرتب شود.

مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از شمعدان و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد.

افزودن دیدگاه