مکان مناسب میز کنسول در منزل

مکان مناسب میز کنسول در منزل

میزهای کنسول را می توان در هر کجای خانه قرار داد تا نقطه ای کانونی ایجاد شود.  با توجه به کاربرد های فراوان میز کنسول، به یک اکسسوری چوبی محبوب برای خانه تبدیل شده است که می تواند اهداف مختلفی را ارائه دهد.

ضروری است که قبل از خرید میز کنسول خود، هدف آن را مشخص کنید.  بسیاری از مردم هنگام خرید مبلمان، میز کنسول را می بینند و بلافاصله عاشق آن می شوند.  قبل از اینکه حتی به میز کنسول نگاه کنید، باید این سوالات را از خود بپرسید که دقیقاً کجا قرار است جای بگیرد و چگونه می خواهید ظاهر شود و همچنین نحوه ارتباط آن با سبک دکوراسیون منزل و سایر لوازم. در ادامه این مقاله با بیان ایده های مختلف به شما کمک می کنیم تا مکان مناسب میز کنسول در منزل خود را پیدا کنید.

مکان مناسب میز کنسول در منزل

هنگامی که هدف خرید میز کنسول را مشخص کردید، می توانید میز را بر اساس هدف مورد نظر تزئین کنید.  خرید میز کنسول لازم نیست هدف کاربردی داشته باشد، بلکه می توانید منحصراً از آن برای اهداف تزئینی استفاده کنید همچنین به عنوان محلول ذخیره سازی یا فقط یک سطح مفید در جایی که به آن نیاز دارید، نیز به کار می رود.

استفاده از میز کنسول در راهرو و اتاق نشیمن

استفاده از میز کنسول در قسمت ورودی یک راه عالی برای پذیرایی از مهمانان به محض ورود آنها است.

میزهای کنسول به خوبی در فضاهای باریک مانند راهروها کار می کنند و در انواع، اشکال و اندازه ها هستند، بنابراین شما می توانید یک میز مناسب و دلخواه خود را پیدا کنید.  لازم نیست آنها فقط در برابر دیوار قرار بگیرند.  بسته به اندازه و سبک اتاق و نحوه قرار دادن مبلمان اطراف، می توانید میز کنسول را پشت مبل قرار دهید.  یا حتی از آن به عنوان یک تقسیم بصری برای جدا کردن مناطق مختلف در یک اتاق بزرگ استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:
انتخاب چوب مناسب برای شلف چوبی

مکان مناسب میز کنسول در منزل

میز کنسول در حمام

اما میزهای کنسول فقط برای راهروها و اتاق نشیمن نیستند.  یک میز کنسول باریک و براق در حمام می تواند مکان مناسبی برای قرار دادن یک گلدان گل و طراوت بخشیدن به اتاق باشد.

یک میز کنسول در اتاق ناهار خوری می تواند ملحفه و لوازم جانبی میز شام شما را ذخیره کند.

میزهای کنسول به ما این امکان را می دهد که هرچقدر هم عجیب و غریب، قطعاتی از شخصیت خود را به مهمانان خود نشان دهیم.  اما آنها همچنین برای افزایش نمای بصری اتاق کاربرد دارند. می توانید یک قطعه تزئینی بزرگ را به عنوان نقطه کانونی اتاق به نمایش بگذارید.  هنگام چیدمان قطعات روی میز کنسول ، ارتفاع ، عمق و رنگ را در نظر بگیرید.

مکان مناسب میز کنسول در منزل

 موارد رایج برای نمایش روی میز کنسول

گلدان

زیور آلات

آباژور چوبی

قاب عکس

شمعدان چوبی

با قرار دادن آینه ای روی میز کنسول می توانید توجه را به صفحه نمایش جلب کنید و در عین حال فضا بزرگتر و دلپذیرتر به نظر می رسد.  میزهای کنسول با سطح آینه ای، شیشه ای یا بازتابنده به بزرگتر نشان دادن فضا کمک می کنند.  به همین دلیل، آینه های روی میز کنسول از محبوبیت خاصی در میزهای ورودی برخوردارند، زیرا مزیت اضافه آن این است که بتوانید قبل از خروج از خانه ظاهر خود را در آینه بررسی کنید!

هنگام انتخاب میز کنسول، میزهای کنسول چوبی  بهترین انتخاب هستند.  چوب یک ماده با دوام و طبیعی است که برای اکثر سبک ها مناسب است. میزهای کنسول چوبی با تنوع و ابعاد مختلف موجود هستند که می توانید متناسب با فضای خود نمونه دلخواه را انتخاب نمایید.

مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از میز کنار سالنی چوبی و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد.

 

 

افزودن دیدگاه