نکات مهم هنگام خرید میز جلو مبلی

ست میز عسلی چوبی | کد 985A

سبک‌ها، شکل‌ها، مواد و رنگ‌های متنوع زیادی در انتخاب میز جلو مبلی وجود دارد.  سبک طراحی داخلی شما هر چه که باشد، نکاتی وجود دارد که باید هنگام انتخاب میز خود در نظر داشته باشید. در ادامه مقاله نکات مهم هنگام خرید میز جلو مبلی بررسی می کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

فهرست مطالب

موارد مهم در خرید میز جلو مبلی

 عملکرد

ابتدا از خود بپرسید: چگونه از این میز استفاده خواهم کرد؟  میزهای جلو مبلی هدف آشکاری را ارائه می دهند که سطحی را فراهم می کند که بتوان وسایل کوچک را روی آن قرار داد، اما برخی از میزهای کنارسالنی چیزی بیش از سطح برای ارائه دارند.

به عنوان مثال، اگر به دنبال میز برای قسمت نشیمن خود هستید که می‌توانید به عنوان میز خواب در اتاق خواب خود از آن استفاده کنید، میزهای کناری با کشو و قفسه‌های پایین‌تر فضای اضافی برای قرار دادن وسایل کوچک‌تر فراهم می‌کنند.  اگر می‌خواهید یک میز برجسته در کنار وان حمام خود داشته باشید، ممکن است به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز نداشته باشید و می‌توانید چیزی کوچک‌تر و کمی باریک‌تر، براق‌تر یا ظریف‌تر انتخاب کنید.

میزهای تودرتو در صورت نیاز سطح بیشتری را فراهم می کنند و به راحتی روی هم چیده می شوند و آنها را برای فضاهای کوچکتر که ممکن است از سطوح مسطح اضافی بهره مند شوند، ایده آل می کند.

البته مناطق بیرونی نیز از میزهای کناری سود می برند، بنابراین قطعاً می خواهید در مورد ساخت میزی که انتخاب می کنید فکر کنید.

میز کنارسالنی چوبی | کد 995A

اندازه

صرف نظر از اینکه میز عسلی یا جلو مبلی خود را کجا قرار می دهید، هر کدام باید در ارتفاعی باشند که از هر جایی که نشسته اید یا در حال استراحت هستید دسترسی به آن راحت باشد.

بیشتر میزهای کناری  و میز عسلی معمولاً در یک ارتفاع هستند، بنابراین هنگام انتخاب خود به ابعاد توجه کنید تا مطمئن شوید که ارتفاع مناسبی برای منطقه ای است که آن را در آن قرار می دهید.

مطلب پیشنهادی:
بازسازی سینی چوبی

از نظر اندازه کلی در مقایسه با سایر قطعات خود، سعی کنید میزی را انتخاب کنید که تعادل را در فضای شما حفظ کند.

اگر تعداد زیادی قطعات بزرگتر و حجیم دارید، چیزهای ظریف و کوچکتر را در نظر بگیرید و برعکس.

 شکل دادن

سبک شما و شکل قطعات دیگر در فضای شما به تعیین بهترین شکل میز کناری کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که طراحی شما به خوبی متعادل می ماند.

طرح های سنتی اغلب دارای میزهایی هستند که دارای رنگ های چوبی تیره تر با کنده کاری های عمیق با پاهای توپی یا پنجه ای هستند.  فضاهایی با الهام از مدرن، میزهای کناری با خطوط تمیز، منحنی های ساده و اشکال هندسی را در نظر بگیرید، گزینه‌های زیادی برای هر سبک و ترکیبی از سبک‌ها وجود دارد.

ترکیب و تطبیق میزها با قطعات مختلفی که از قبل دارید سرگرم کننده است.  اگر میز قهوه خوری مستطیلی دارید، میز جلومبلی گرد را امتحان کنید و بالعکس.  اگر اشکال و منحنی‌های ارگانیک زیادی دارید، میزهای کناری با شکل هندسی بیشتری برای ایجاد جذابیت و کنتراست به فضای خود اضافه کنید.  اگر در مورد سبک طراحی خود بیشتر مینیمالیست هستید، اشکالی را انتخاب کنید که با اشکال قطعاتی که قبلا تهیه کرده اید هماهنگ باشد.

چیزی که در مورد میزهای جلومبلی عالی است این است که اگر دقیقاً شکل مناسبی برای یک فضا نباشد، می تواند در جای دیگری از خانه شما به خوبی کار کند، بنابراین می توانید واقعاً از جابجایی آنها در اطراف لذت ببرید تا ببینید کدام مکان بهترین کار را دارد.

 وزن

وزن چیزی است که به شدت با سبک زندگی شما مرتبط است.  اگر خانواده شما شامل بچه‌های کوچک و/یا حیوانات است، بسیار مهم است که میزهای کناری بیشتری را انتخاب کنید که قابل توجه‌تر باشند تا در صورت برخورد یا پر شدن بیش از حد وسایل ثابت بمانند.  برای خانواده‌هایی که حیوانات خانگی یا بچه‌ها ندارند، یا برای اتاق‌هایی که رفت‌وآمد کمتری دارند، ممکن است قطعه‌ای با ظرافت‌تر ساخته شده باشد، مانند چیزی با پایه‌های سنجاقی یا از موادی با چگالی کمتر مانند چوب دستی ساخته شده باشد.

مطلب پیشنهادی:
انواع چوب مناسب برای ساخت ساعت چوبی

مواد خاصی مانند چوب، گچ، بتن و سنگ، ساختار سنگین‌تر و محکم‌تری را برای میزهای کناری ارائه می‌دهند.  سنگ مرمر یک متریال فوق العاده است و می تواند عنصری مجلل از طبیعت را به فضای شما اضافه کند.

چوب یک ماده عالی برای سبک هایی است که به شدت تحت تاثیر سبک های ارگانیک، سنتی و صنعتی قرار دارند.  و تعداد زیادی از اشکال ارگانیک برای در نظر گرفتن وجود دارد.

دوام

قطعات مهم‌تر اغلب از مواد بادوام ساخته می‌شوند، بنابراین بسته به اینکه از میز خود برای چه چیزی استفاده می‌کنید، باید دوام را در نظر داشته باشید، به‌ویژه زمانی که می‌خواهید میز کناری خود را در خارج از خانه قرار دهید.

  مواد و رنگ

رنگ‌ها و بافت‌های جدید جالبی را با انتخاب میز خود وارد طراحی خانه کنید که می‌توانید به راحتی آن‌ها را با سایر قطعات در سرتاسر خانه‌تان ترکیب و مطابقت دهید یا اینکه در کاوش در مقیاس بزرگ‌تر مردد بوده‌اید.

چوبی که در سرتاسر آن بافت طبیعی دیده می‌شود، میز کناری فلزی طلایی یا برنزی را برای درخشش و گرما، یا آهن سمباده شده را برای ظاهری کهنه‌تر و فرسوده‌تر در نظر بگیرید.  سنگ مرمر یک گزینه عالی برای افزودن بافت طبیعی و رنگ متضاد به طراحی شما است و بسیار محکم است و بنابراین برای خانه هایی با کودکان و حیوانات خانگی ایده آل است.

میز کنار سالنی چوبی می تواند بافت ارگانیک و گرمای طبیعی را به هر فضایی اضافه کند.  میزهای کناری چوبی که اغلب در خانه های مزرعه مدرن، مدرن ارگانیک، بوهو و فضاهای سنتی الهام گرفته شده استفاده می شوند، از انواع مختلفی از چوب ساخته شده اند و در هزاران سبک، شکل و رنگ هستند.  همچنین با توجه به اینکه یک متریال طبیعی است، برای میزهای فضای باز گزینه بسیار خوبی است.

اگر رنگ‌های چوب را با هم ترکیب می‌کنید، حواستان به پایان باشد و رنگی را انتخاب کنید که به خوبی با بقیه پالت رنگ چوب شما هماهنگ باشد.

مطلب پیشنهادی:
انواع چوب و کاربرد آن درساخت مصنوعات چوبی مختلف

بتن به زیبایی در بسیاری از طرح های مدرن و صنعتی الهام گرفته شده و حتی مدرن ارگانیک قرار می گیرد.  این ماده به خوبی با اشکال هندسی و خطوط تمیز جفت می شود و در فضای باز به خوبی کار می کند زیرا بتن به خوبی در برابر عناصر مقاومت می کند.  مانند سنگ مرمر، اگر بتن را در مقیاس بزرگتر در خانه خود بگنجانید، اما از مواجهه با احتمال ترک خوردگی، خراشیدگی یا لکه شدن آن می ترسیدید، بتن یک ماده عالی برای معرفی به فضای شما است

در متن بالا نکات مهم در انتخاب میز جلو مبلی را بررسی کردیم. از میزهای کناری لذت ببرید!  آنها کوچک هستند و به راحتی قابل تعویض هستند یا از اتاقی به اتاق دیگر منتقل می شوند و بنابراین مکان مناسبی برای ریسک کمی با طراحی شما هستند.

هر سبکی که انتخاب کنید، همیشه می‌توانید از میزهای کنار سالنی به‌عنوان یک راه ساده و سرگرم‌کننده استفاده کنید تا فضای خود را دلپذیرتر کنید و ظاهر جدیدی را برای خانه خود کشف کنید.

مجموعه تولیدی هوگر خدمت رسان شما عزیزان در زمینه ساخت انواع ظروف چوبی  و اکسسوری چوبی با طرح دلخواه می باشد.

افزودن دیدگاه