هفت نکته مهم برای ترکیب چوب و فلز

میز جلو مبلی چوبی | کد 840A

ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون منزل خصوصا در انواع میز، یک راه عالی برای ارتقاء طراحی اتاق شما به سطح جدیدی از پیچیدگی است.

در این مقاله ما قصد داریم هفت نکته کوتاه و مهم برای ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون منزل را بررسی کنیم تا بتوانید طرحی خاص و متناسب را رقم بزنید.

فهرست مطالب

روش های ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون منزل

ترکیب رنگ ها

ترکیب رنگ‌های مختلف روکش فلزی فضا را شگفت‌انگیزتر و هیجان‌انگیزتر می‌کند.  فلز به دلیل براق بودن می تواند به عنوان نقطه کانونی استفاده شود.  کمی براق بودن را به اتاق اضافه می کند و می تواند آخرین تغییری باشد که اتاق شما به دنبال آن است.

رایج ترین روش های ترکیب چوب و فلز

رایج‌ترین راه‌ها برای افزودن و مخلوط کردن روکش‌های فلزی با لامپ‌ها، میزهای عسلی، میزهای قهوه‌خوری، قطعات فلزی دیواری، سخت‌افزار روی کشوها، انواع اکسسوری، قاب‌ها و موارد دیگر است!

روش فرعی افزودن فلز به چوب

یکی دیگر از روش های پرطرفدار برای افزودن مقداری فلز به اتاقتان استفاده از سر میخ روی اثاثه یا لوازم داخلی است.  روکش های فلزی راهی سرگرم کننده برای ترکیب کردن وسایل در اتاق و ایجاد ظاهری کاملاً جدید است.

رنگ های مختلف چوب

شما می توانید بسیاری از رنگ های چوب را با قطعات مختلف در فضای خود ترکیب کنید، مانند پایه های اثاثیه یا لوازم داخلی، میزهای جلومبلی، میزهای کنارسالنی، میز و صندلی ناهارخوری، کمد، قاب عکس، لوازم جانبی و موارد دیگر!  همانطور که در این تصویر می بینید رنگ های مختلف چوب در فضا وجود دارد اما همه آنها با هم کار می کنند تا ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنند.

ایجاد تضاد

ایجاد تضاد روش خلاقانه دیگری است. رنگ های مختلف چوب تضادی را در فضا ایجاد می کند که به ابعاد و جذابیت بصری نیز می افزاید.

مطلب پیشنهادی:
انواع چوب و کاربرد آن درساخت مصنوعات چوبی مختلف

استفاده از چوب های تیره

تکرار چوب‌های تیره‌تر باعث می‌شود قطعات خاصی برجسته شوند، بنابراین از ایجاد کنتراست به فضای خود نترسید.

روکش چوبی

آیا شما یک میز چوبی را دوست دارید اما رنگ آن همان رنگ چوبی نیست که در بقیه اتاق وجود دارد و می ترسید که ممکن است بیش از حد برجسته شود؟  اشکالی ندارد!  برخی از لوازم جانبی با رنگی مشابه با روکش چوب اضافه کنید تا آن را متعادل کنید.

اگر برای فهمیدن اینکه چه روکش های چوبی و فلزی را باید کنار هم بچینید به کمک نیاز دارید، در فروشگاه های مختلف و در اینترنت جست و جو کنید تا بتوانید ترکیب بسیاری متناسبی را برگزینید.

در متن بالا چند نکته کوتاه و سریع برای ترکیب چوب و فلز در طراحی داخلی منزل را بیان کردیم.مجموعه تولیدی هوگر خدمت رسان شما عزیزان در زمینه ساخت انواع ظروف چوبی  و اکسسوری چوبی با طرح دلخواه می باشد.

افزودن دیدگاه