چگونه میزهای چوبی را از لکه های آب محافظت کنیم؟

میز جلو مبلی چوبی | کد 1075A

شما به تازگی یک میز چوبی کاملاً جدید برای خود خریده اید.  سبک و رنگ آن کاملاً با سایر مبلمان و دکوراسیون اطراف اتاق همخوانی دارد؛ و از بابت خرید مناسب خود بسیار راضی هستید.  شما برای خود یک فنجان چای یا قهوه درست می کنید و ممکن است به دلیل حواس پرتی، فنجان کامل را روی میز بگذارید.  وقتی بعداً برمی گردید، در کمال وحشت متوجه می شوید که فنجان شما یک لکه آب روی سطح کاملاً جدید ایجاد کرده است.  خودت را در آن موقعیت نگذار!  در عوض، یاد بگیرید که چگونه از میزهای چوبی در برابر لکه های آب محافظت کنید. در ادامه این مقاله راهکارهای جلوگیری از این اتفاق را بررسی می کنیم.

فهرست مطالب

راهکارهای محافظت از میز چوبی در برابر لکه های آب

 یک پوشش محافظ اعمال کنید

یکی از راه‌های خوب برای محافظت از میزهای چوبی، افزودن پوشش محافظ به سطوح آن است.  انواع مختلفی از روکش های موجود از جمله پلی اورتان، لاک، نیم پلی استر و … وجود دارد.  هر کدام از این روکش ها بافت و ظاهر متفاوتی دارند، بنابراین می توانید بر اساس ترجیحات خود یکی را انتخاب کنید.  بعلاوه، با یک قلم مو و دانش مناسب، اعمال این پوشش ها برای خودتان خیلی سخت نیست.  با این حال، پرداخت سطح میز را کاملاً در برابر آسیب غیرقابل نفوذ نمی کند، بنابراین همچنان باید مراقب قرار دادن فنجان های خیس یا داغ روی آن باشید.

 یک رومیزی میز اضافه کنید.

اگر میز چوبی شما در اتاق ناهار خوری، آشپزخانه یا قسمت دیگری از خانه قرار دارد که خانواده شما در آن غذا می خورند، احتمالاً مواد غذایی روی آن ریخته یا خیس می شود.  با قرار دادن یک روکش محافظ میز، مانند پد یا پارچه روی میز چوبی خود، برای این کار آماده شوید.  در حالی که این کار از تصادفات جلوگیری نمی کند، اما از آسیب دیدن میز شما به هنگام وقوع آنها جلوگیری می کند.  اگر به نمای میز خود علاقه دارید و نمی خواهید آن را با یک رومیزی بپوشانید، می توانید یک رویه شیشه ای نیز نصب کنید.

مطلب پیشنهادی:
ایده های قفسه بندی آشپزخانه با شلف دیواری

 از زیر لیوانی استفاده کنید.

برای جلوگیری از ظاهر شدن لکه های آب روی میز جلو مبلی یا میز کنار سالنی چوبی خود، هنگام قرار دادن نوشیدنی ها روی میزهای چوبی خود از زیر لیوانی استفاده کنید.  زیر لیوانی ها ارزان هستند، به راحتی در کشوی میز قرار می گیرند و میزهای چوبی شما را از آسیب محافظت می کنند.  فقط به یاد داشته باشید که از آنها استفاده کنید!

در متن بالا چند نکته کوتاه و ساده برای جلوگیری از آسیب میز در برابر رطوبت و لکه های چای و آب را بررسی کردیم. با استفاده از این نکات از میز خود برای مدت طولانی محافظت کنید.

مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از شمعدان و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد.

افزودن دیدگاه