چوب گردو انتخابی محبوب در ساخت ظروف چوبی

کاسه چوبی | کد 7545D

گردو یک انتخاب چوب درجه یک و جزو محبوب ترین چوب ها در ساخت ظروف چوبی و انواع مبلمان است. در ادامه این مقاله بررسی می کنیم که چرا چوب گردو جزو بهترین انتخاب ها است.

فهرست مطالب

مزایای چوب گردو در ساخت ظروف چوبی و انواع مبلمان

زیبایی طبیعی

گردو به دلیل زیبایی طبیعی خود شناخته شده است. مورد نجاران برای نسل ها. گردو به دلیل استحکام، دوام و رنگ زنده اش شناخته شده است.

یک انتخاب کلاسیک

چوب گردو اولین انتخاب صنعتگران چوب آمریکای شمالی از دهه 1700 بوده است. این تنها چوب غنی و تیره ای است که به طور طبیعی در آمریکا یافت می شود. گردو معمولاً در مبلمان مدرن اواسط قرن به دلیل ظاهر کلاسیک و جاودانه آن یافت می شود.

کیفیت و کاردستی

چرا گردو انتخاب نجاران است؟ بادوام است و کار با آن هم در ساخت و هم در تکمیل آسان است. این بسیار کاربردی است زیرا به راحتی خراب نمیشود و به سختی آسیب می بیند. به طور سنتی برای ساخت مبلمان و کابینت خوب استفاده می شد، اما برای ساخت انواع مبلمان به صورت مدرن و ظروف هم استفاده میشود.

منحصر به فرد بودن

در حالی که بسیاری از گونه های چوب برای کمک به بیان داستان خود به پوشش های لکه ای و محافظ نیاز دارند، گردو به این کمک نیاز ندارد. رنگ غنی گردو مستقیماً از چوب می آید. این میزهایی را ایجاد می کند که همه منحصر به فرد و پر از زیبایی هستند.

چوب سخت

گردو دانه جامد و قوی است و آن را به یک انتخاب ایده آل برای میزهای اتاق ناهار خوری تبدیل می کند. تعمیر آن در صورت آسیب دیدن بسیار آسان است، میز به راحتی قابل سمباده زدن و روغن کاری مجدد است. گردو نسبتاً متراکم است و می تواند و در برابر هر چیزی که به سمت آن پرتاب کنید، مقاومت کند.

مطلب پیشنهادی:
بایدها و نبایدهای استفاده از ظروف چوبی آشپزخانه

نادر بودن

گردو بسیار کمتر از سایر چوب های سخت رایج است که ارزش آن را افزایش می دهد.  از آن در مبلمان زیبا استفاده می شود. به دلیل هزینه آن، گاهی اوقات به عنوان روکش برای به دست آوردن ظاهری لوکس و بدون کیفیتی که گردو ارائه می دهد، استفاده می شود. اما استفاده از چوب جامد قوی تر، بادوام تر و قابل تعمیر است.

در متن بالا دلایل محبوبیت چوب گردو در صنعت مبلمان و ظروف را بررسی کردیم.

مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از شمعدان و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد.

افزودن دیدگاه