دلایل محبوبیت بشقاب چوبی در دکوراسیون منزل

کاسه چوبی | کد 3510D

افزودن قطعات چوبی بیشتر به ظروف آشپزخانه شما واقعاً می تواند حسی متمایز به خانه شما بدهد.  مهمانان شما وقتی ببینند از یک بشقاب چوبی یا توسط تخته سرو چوبی پذیرایی شوند، مجذوب آن می شوند.  در این مقاله قصد داریم دلایل محبوبیت بشقاب چوبی در دکوراسیون منزل بررسی کنیم.

فهرست مطالب

دلایل محبوبیت بشقاب چوبی

زیبایی و دوام

یک بشقاب چوبی همان فوایدی را دارد که با یک کاسه چوبی به دست می آورید.  یک بشقاب چوبی علاوه بر زیبا و منحصر به فرد بودن، کاملا کاربردی است.  چوب یک ماده بسیار قوی و قابل ارتجاع است، به این معنی که صفحات چوبی شما می توانند از ظروف آشپزخانه موجود شما دوام بیشتری داشته باشند.

 نارسانایی

چوب به طور طبیعی یک نارسانا است، به این معنی که وقتی یک ظرف گرم سرو می شود، خیلی گرم نمی شود.  همانطور که می خواهید از قاشق چوبی در آشپزی استفاده کنید، می توانید راحت تر بدون ترس از سوختن دستان خود، یک بشقاب چوبی را نگه دارید.

حفظ کیفیت غذا

همچنین از آنجایی که چوب یک ماده طبیعی است، غیر واکنشی است.  ظروف چوبی با مواد اسیدی موجود در غذا واکنش نشان نمی دهند.  بشقاب های دیگر  با کیفیت پایین تر می توانند طعم آهن مانندی را روی سطح آن بگذارند و باعث تغییر طعم غذای شما شوند.

کاهش رشد باکتری ها

بشقاب چوبی شما همچنین توانایی طبیعی در کشتن میکروب ها و باکتری ها را دارد.  در ظروف آشپزی که از پلاستیک ساخته شده اند، باکتری ها در مقایسه با چوب سریعتر رشد می کنند.  یک صفحه چوبی می‌تواند رشد باکتری‌ها را کاهش داده و متوقف کند.

جنبه تزئینی

بله، بشقاب های چوبی در هنگام سرو غذا مزایای بسیار زیادی دارند، اما می توان از آنها در اتاق های دیگر خارج از آشپزخانه نیز استفاده کرد.  قرار دادن بشقاب های چوبی در دکوراسیون منزل شما می تواند لایه های جالب زیادی را در طراحی شما ایجاد کند.  از آنها به عنوان یک قطعه مرکزی روی میز عسلی استفاده کنید یا آن را در یک قفسه کتاب نمایش دهید.

مطلب پیشنهادی:
آیا استفاده از رزین اپوکسی در ظروف چوبی بی خطر است؟

صرف نظر از اینکه چگونه از بشقاب چوبی خود استفاده می کنید، مراقبت از آن به همان سادگی مراقبت از کاسه چوبی است.  به سادگی با دست و با آب و صابون بشویید و با استفاده از روغن محافظ چوب آن را به پایان برسانید. روغن های گیاهی در چوب نفوذ می کند و درخشندگی نرم و محافظتی عالی به جا می گذارد.

در متن بالا دلایل محبوبیت بشقاب چوبی در دکوراسیون منزل را بر شمردیم. بشقاب های چوبی به عنوان یکی از ظروف پر طرفدار در دکوراسیون منزل و آشپزخانه، کاربردهای بی شماری دارند.

مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از شمعدان و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد

 

افزودن دیدگاه