موارد مهم قبل از چیدمان دکوراسیون منزل

موارد مهم قبل از چیدمان دکوراسیون منزل

تزئین خانه شما می تواند یک تجربه هیجان انگیز باشد و مطمئناً یکی از سرگرم کننده ترین قسمت های زندگی در فضای شخصی شما محسوب می شود.  با این وجود، همه ما سلایق و ترجیحات متمایز خود را برای نشان دادن شخصیت خود در خانه داریم.  برای برخی می تواند کمی دلهره آور باشد، به خصوص اگر مطمئن نباشند از کجا شروع کنند.

در این مقاله موارد مهم قبل از چیدمان دکوراسیون منزل مطالعه خواهید کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

موارد مهم قبل از چیدمان دکوراسیون منزل

فهرست مطالب

 نکات کلیدی قبل از چیدمان دکوراسیون منزل

 روی قطعات کلیدی سرمایه گذاری کنید

داشتن دسته ای ای از لوازم و اکسسوری های کوچک که دوست دارید و خانه را پر می کند می تواند آسان باشد، اما می دانید که کیفیت بهتر از کمیت است.  چند قطعه اصلی را پیدا کنید که به شما الهام می بخشد و حول محورآنها منزل را تزئین کنید.

خانه خود را با وسایل زیاد پر نکنید

شما تمایل دارید که چیزها را با این ایده که به آنها نیاز دارید نگه دارید.  گاهی اوقات به این دلیل است که به خودتان پاداش می دهید، گاهی اوقات به این دلیل است که روز بدی را پشت سر گذاشته اید، اما به نظر می رسد معتقدید که به چیزهای زیادی نیاز دارید که واقعاً به آن نیاز ندارید.  سعی کنید از شر برخی از چیزهایی که می دانید ضروری نیستند خلاص شوید و روی نشان دادن مواردی که ضروری هستند کار کنید.

پالت های رنگ طبیعی را در آغوش بگیرید

به عنوان یک نشانه زمین، تعجبی ندارد که شما به سمت سایه های خاکی تر کشیده می شوید.  با این حال، شما فقط به رنگ سبز و قهوه ای نمی چسبید.  همچنین کششی را به سمت سایه‌های روشن‌تر از رنگ‌های صورتی و قرمز که به خوبی با رنگ‌های پایه‌دار جفت می‌شوند، احساس می‌کنید.  هر زمان که احساس می کنید توسط طبیعت احاطه شده اید، حس بهتری در خانه خواهید داشت. بنابراین این پالت های رنگی مکان بسیار خوبی برای شروع هستند.

مطلب پیشنهادی:
نحوه از بین بردن خراش روی میز چوبی با سرکه

موارد مهم قبل از چیدمان دکوراسیون منزل

راحتی باید یک تمرکز بزرگ باشد

بیایید صادق باشیم، شما دوست دارید راحت باشید.  این یک اولویت بسیار قوی برای شما است و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد!  اینجا مکانی است که بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید، بنابراین باید مطمئن شوید که دنج است. روی مبلمان راحت اضافی و فرش های بزرگ و نرم سرمایه گذاری کنید.  از قرار دادن یک تخت بزرگتر در اتاق خود با ملحفه های ابریشمی نترسید، زیرا می دانیم که استراحت برای شما یک جزء حیاتی است.

روی قطعات دوست داشتنی و کاربردی سرمایه گذاری کنید

شما بدتان نمی آید که هر از چند گاهی ولخرجی کنید، و این کاملاً خوب است.  شما فقط باید مطمئن شوید که چیزهایی که پول بیشتری برای آنها خرج می کنید کاربردی و زیبا هستند!  فرقی نمی‌کند میز کنار سالنی چوبی، اکسسوری ها اعم از اکسسوری چوبی کاربردی مثل آباژور و ساعت، سبدهایی که طرح‌های خیره‌کننده دارند، یا شلف چوبی تزئین‌شده‌ای که می‌توانند برخی از وسایل شما را در خود جای دهند، مطمئن شوید که اقلام مفیدی نیز دریافت می‌کنید.

از دریافت جزئیات نترسید

شما یک حس سبک و سازماندهی دارید که به شما امکان می دهد چیزهای زیادی را در نظر بگیرید و آن را به چیزی زیبا تبدیل کنید.  برای ایجاد یک خانه دوست داشتنی لازم نیست مینیمالیست باشید و این جایی نیست که بدرخشید.  از جزئیات در طرح های خود نترسید و نگران زیاد بودن آن نباشید.  شما می دانید که چگونه کارها را با هم انجام دهید.

آشپزخانه شما ضروری است، آن را خوب ذخیره کنید

در حالی که اتاق نشیمن و اتاق خواب شما قسمت های مهمی هستند، آشپزخانه شما نیز به عشق نیاز دارد.  ما می دانیم که شما از آشپزی و چیدن ظروف لذت می برید، پس مطمئن باشید که آشپزخانه شما به اندازه بقیه خانه مورد علاقه است.  روی لوازم آشپزخانه باکیفیت مثل ظروف چوبی کاربردی، تخته کار و …سرمایه‌گذاری کنید و وقتی دیگران را دعوت می‌کنید، مطمئن شوید که صندلی‌های زیادی دارید!

مطلب پیشنهادی:
انواع چوب مناسب برای ساخت قفسات مقاوم

به غرایز خود اعتماد کنید، شما یک چشم عالی دارید!

یکی از سخت ترین چیزهایی که در مورد دکوراسیون داخلی می توان پذیرفت این است که بدانید از کجا باید بروید یا از کجا شروع کنید.  در حالی که می‌توان آنلاین شدن و تلاش برای تقلید کاری که دیگران انجام می‌دهند آسان باشد، فراموش نکنید آنچه را که واقعاً می‌خواهید بررسی کنید.  شما سلیقه باورنکردنی دارید و در تشخیص چیزهای زیبا طبیعی هستید.  در کنار هم قرار دادن ایده ها به خودتان شک نکنید.

سبک های خاکی و طبیعی را با عناصر پر زرق و برق جفت کنید.

علامت زمین در شما به سمت رنگ های زمینی و خنثی و پارچه ها و پایه های طبیعی کشیده می شود.  با این حال، شما همچنین یک رگه پر زرق و برق در خود دارید، و مجبور نیستید آن سمت خود را سرکوب کنید.  استفاده از مفاهیم کاربردی مانند تشک بزرگ با رنگ های خنثی برای راحتی و ملحفه ها و جفت کردن با یک سایبان روان می تواند هر دو طرف شخصیت شما را بدون قربانی کردن هیچ یک از جنبه ها نشان دهد.

در متن بالا مواردی که لازم است قبل از تزئین منزل خود به آنها توجه کنید را بررسی کردیم. مجموعه تولیدی هوگر ارائه دهنده انواع اکسسوری چوبی اعم از شمعدان و ظروف چوبی بهداشتی و قابل شست و شو می باشد.

افزودن دیدگاه